Frånvaro

Inte så mycket har skrivits under veckan. Har istället ägnat nästintill all min tid åt det här:

20140518-162249.jpg

Tillslut fick vi nog och åkte iväg på det här:

20140518-162346.jpg

Och på söndagen hamnade jag och Elvira här, på den årliga föreningskonferensen med Astma-/och allergiförbundet:

20140518-162522.jpg

Eller ja, jag var på konferensen, Elvira var med barnflickorna och lekte och badade hela dagen.

Otroligt givande och peppande konferensdag. Kommer inom kort att ha ett möte med några som är mer insatta i förbundet och efter det är som sagt målet att vi ska starta upp Söderhamns lokalförening igen. Söderhamn med omnejd: Är du allergiker, har du barn eller någon annan i din närhet som har problem med allergier, vill du ha råd/stöd iom allergier? Kontakta mig här via bloggen (tillsvidare) så skriver jag upp dig på intresselistan och kontaktar dig så snart jag har mer info!

Kommentera

