Insnöad

Har helt snöat in på fruktsallad och nötsmör, så nu blir det sånt till vart och vartannat mål. Har kommit igång rejält med träningen och min förbränning kommer igång på ett kick när jag tränar. Jag måste därför se till att verkligen äta regelbundet, och äta bra. För jag blir huuuungrig. Fyller jag inte på med bra proteiner, kolhydrater, fett och vätska går jag bara runt och är surig och hungrig hela tiden. Plus att jag inte orkar prestera under träningen heller. Igår körde jag ett svettigt pass BodyStep pch efter det skulle jag direkt iväg och sjunga. Hann alltså inte hem och äta middag mellan passen så jag drack en proteindrink (MAXAD med protein, inget socker) och åt en banan. Resultat: tja, jag höll mig på mattan i ca 1 timme. Efter det höll jag på att smälla av av hunger. Blir människor verkligen mätta på proteindrinkar? Jag var tvungen att äta två burgare med avokadosallad direkt jag kom hem, var alldeles skakig av hunger, hujedamig. Näe äta riktig mat bör man.
Tyckte minsann att jag kunde ana lite deffade magmuskler imorse, det var inte igår (kroppen har varit lite trött det senaste året…). Full fräs i lingonskogen alltså!
Idag ska jag göra lite tråkig bokföring och deklarationer. En ärtig(!) frukost gör det så mycket roligare!

* Kanel/vanilj/citronmarinerad fruktsallad sprinklad med chiafrön
* Kaffe med kokosolja
* Vatten
* Ägg
* Hallon/proteinmuffin med en klick mandelsmör och lite kakao nibs

20130305-092827.jpg

Kommentera

