Lite less blir man allt

Och sjukstugan fortsätter. Trodde verkligen att jag skulle vara up n running som vanligt idag, hohojaja. Liten hostade heeeela natten vilket gjorde att jag inte kunde sova. Jag i min tur hostar på morgonen och under dagen. Imorse hade vi hostfest i soffan, mysigt.
Helt slut är jag iaf och blir lite ledsen över det eftersom det var meningen att jag skulle köra igång med ett nytt roligt projekt imorgon. I det skick jag är nu orkar jag vara utanför huset i max en timme, sedan måste jag lägga mig och vila. Bläh.
Nog med gnällerier. Fick i mig en halv avokado, två chiafrörullade ägg, vitaminvatten och lite hasselnötter till brunch (när jag slutat hosta för en stund…). Kråkan knaprar flingor och avokado. Kurera kurera!

20130219-103813.jpg

Boktips. Min senaste läsning!

20130219-103857.jpg

Kommentera

