VABnytta

Vaken hela natten. Så blir det när liten har över 39 graders feber. Hon sov, jag vakade. Fick sova 2 timmar imorse iaf, alltid nåt.

Ikväll ska jag iväg och träffa lite trevligt folk och fira lite. Vad som ska firas är hemligt än så länge =). Men jag tänkte göra mig något smarrigt att ta med. Paleotryfflar blir det nog. Har ett recept som är jättegott. Innehåller dock 80%ig choklad och det är ju inte riktigt paleo, även om det blir väldigt lite socker i det stora hela. Jag ska göra en blandning av kakao, kokosmjölk, vanilj, kokosolja (tusan den är slut, måste fixa mer!) och honung. Kan det vara något tror ni?

20130218-093711.jpg

Kommentera

