Intet nytt på matfronten

Flunsan fortsätter. Idag mår jag som tur är mycket bättre än igår, men hår fortfarande på lågvarv och har spenderar mesta delen av dagen i soffan. Idag kunde jag iaf sitta upp, och tom stå/gå. Skönt med en förbättring.

Har inte ork för så mycket matlagning nu tyvärr. Men fruktfatet är laddat inför helgen så jag fortsätter mitt kurerande och boostar immunförsvaret på alla sätt jag kan. Upptäckte till min förskräckelse att kokosoljan var slut idag, HJÄÄÄÄÄLP. Ett kök utan kokosolja och jalapenjos (dom var också slut) är inte mycket till kök, muttermutter…

Nu ska bacillerna bort!

20130215-212448.jpg

Kommentera

