Influensa = dags att boosta!

Influensan slog till med buller och bång igår. Vaknade med över 38 i feber imorse, så soffläge var det enda alternativet.
Har försökt boosta så mycket jag bara kan innan/under/efter senaste förkylningen, men då jag varit ute på vick i skolor gissar jag att jag blivit utsatt för en hel radda nya baciller. Spännande.

Gårdagens boost: Stifado med tsatziki (MASSOR av vitlök dvs)

20130214-105134.jpg

Imorse var jag riktigt risig så jag fick inte i mig mer än en sked kokosolja med honung:

20130214-105248.jpg

Nu närmare lunch fick jag äntligen i mig lite mer: en skål hemmagjort mandelsmör (mandlar + kokosolja + himalayasalt), chia/blåbärssylt och lite honung:

20130214-105427.jpg

Note: Ät INTE chia/blåbärssylten på kvällen. Chiafrön ger mycket energi!

Kommentera

