Torsdagskväll betyder…

Att jag förbereder lördagsfrullen. Eller ja, spånar iaf. Egentligen hade jag tänkt mig hinna med ett stretchpass men kroppen säger att den behöver vila efter veckans två pw’s på ca 4 km vardera + gårdagens Sh’bam (sååååå kul!!!). dessutom blir det BodyBalance imorgon så där får jag iaf stretcha lite.

Jag ska försöka mig på en version av ”layered passionfruit cheesecake” (recept från ”cleaneatsserveddirty” på Instagram.
Kommer dock att modifiera receptet lite, uppdaterar senare. Men med kommer iaf cashewnötssmör (har en påse som bara tar plats, lika bra att göra något vettigt av den!), blåbärssylten med chiafrön och vanilla overnight oats (hittar ingen bra svensk översättning). Att döma av bilden på Instagram så kommer det att bli en helt fantastisk lördagsfrukost. Jag älskar att experimentera med god och nyttig mat – det ena utesluter inte det andra. Tänk dig att få äta något som smakar som bilden nedan, till frukost dessutom, och som är alldeles fantastiskt nyttigt, hurrahurrahurraaaaa!

20130124-203829.jpg

Kommentera

