Träningsdags

Ett pass EasyLine på Active fick det bli idag. Träningen är ett fint avbrott i all ståhejj som pågår nu och fram till i mitten av februari. Jag blir så tokhungrig när jag tränar då min kropp snabbt som attan får igång förbränningen. Jag grundar därför med en smarrig frulle (citronté på tom mage, sedan efter 30 min körde jag fruktsallad med lite grädde, hembakat dinkel/morotsbröd med messmör, myntaté) och 45 min innan passet blev det en banan + vatten. Direkt efter passet åt jag en proteinbar och när jag kom hem blev det mumslunch med julskinka, hemmagjord potatissallad och avokado (och en kopp myntaté, är beroende!). Jättegott!

20130114-153354.jpg

Imorgon blir det pole+stretch istället för ett gympass. Omväxling förnöjer!

Kommentera

